erikalindquist

Alla inlägg under februari 2013

Hej

Av Erika Lindquist - 28 februari 2013 20:31

Jag har inte bloggat på ett tag för att jag har inte gjort så mycket och har då inte haft något att blogga om. Idag har jag varit i skolan och senare vid fyra tiden så åkte jag till Väla med mamma, Min syster och min bror :))

Av Erika Lindquist - 24 februari 2013 16:40

Hej idag har jag varit på väla en liten stund och sedan åkte vi hem till mormor och morfar och åt. Nu ska jag bara ta det lungt. :))
Här kommer en bild på Elsa :)

Av Erika Lindquist - 22 februari 2013 23:42

Idag har jag varit på stallet och ridit. Jag fick Kurre, en super snäll häst. Vi hoppade den banan vi hade på markarbetet förra veckan :))
Här kommer två bilder på mig och Kurre :))

Av Erika Lindquist - 20 februari 2013 15:44

Jag heter Erika och är född den 24 april. Jag är 14 år, snart 15. Jag är ganska lång och har typ gröna ögon och mörkblont hår. Jag älskar hästar och rider på LRK på fredagar och har en sköthäst ute i Kävlinge på söndagar som heter Elsa. Hon är en jätte fin D-ponny.
Jag älskar hästar med benskydd och martingal.
Jag tycker det är jätte kul att åka ut och tävla i hoppning.
Jag gillar så klart att va med kompisar också. Jag tycker också om att köpa kläder och lite så.
Jag lyssnar ganska ofta på musik, då lyssnar jag på lite olika låtar på nrj eller någon annan radio kanal. Jag tycker att det är kul att baka, speciellt om det blir bra.
Det här inlägget blev kanske inte jätte långt men jag kom inte på mer att skriva om mig själv men vill ni veta något annat är det bara att fråga i en kommentar eller skriva en fråga i frågerutan :))
Hejdå :))

Av Erika Lindquist - 20 februari 2013 15:26

Hej hej idag har jag varit ute och joggat en liten runda, blev inte så lyckat för de va ganska så halt ute men jaja. Jag har också bakat cupcakes idag igen, denna gången med lime smak och blå sprits. Så nu ska jag bara ta det lungt och kanske kolla på någon bra film :)
Här kommer några bilder på cupe cakesen :))

Av Erika Lindquist - 19 februari 2013 20:19

Idag har jag och Linda varit ute i det kalla vädret och fotat med hennes nya kamera. Sen gick vi hem till Linda och bakade cupcakes med apelsinsmak och rosa spritsing. Dem blev super goda :))
Här kommer några bilder från idag.
OBS!! Vill ni att jag ska blogga om något speciellt är det bara att kommentera :))

Av Erika Lindquist - 18 februari 2013 12:37

Nu ska jag och rästen av min familj på kalas hos min moster som fyller år.
Här kommer en bild på mig och Virvelvind :))

Av Erika Lindquist - 16 februari 2013 20:22

Idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lungt. Nu kollar jag på melodifestivalen :)
Längtar verkligen till v.11 då jag ska börja ha Elsa som sköthäst på söndagar. Ska bli super kul :))
Här kommer en gammal bild på mig och Ville :))

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards