erikalindquist

Alla inlägg under maj 2013

Av Erika Lindquist - 31 maj 2013 21:09

Idag hade vi utbrott vilket va super mysigt :)) vi red nästan samma runda som förra gången fast denna gången hade jag Ville :)) han va super duktig och i galoppen bjöd han på väldigt framåt och blev lite snabb, han tyckte nog att serva jättekul :)) sen skrittade vi och travade tillbaka till paddocken och tog lite mer galopp och även där bjöd han på bra framåt :)) sen travade vi ner och efter det så skrittade vi av dem ute i parken lite :))
Här kommer en bild ifrån idag :))

Av Erika Lindquist - 30 maj 2013 19:28

Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och så men ja :) imorgon är det fredag vilket är jätteskönt :)
På lördag ska jag till väla :))
Bloggar lite mer imorgon då jag ska rida som vanligt :))

Av Erika Lindquist - 28 maj 2013 21:09

Har inte bloggat på ett tag men har inte riktigt orkat
Men nu tänkte jag blogga lite, idag har jag inte gjort så mycket och imorgon ska jag nog heller inte göra sådär jättemycket men på torsdag ska vi till väla och på fredag är det ridning som vanligt :))
Här är lite bilder sen i söndags som Linda fotat :)

Av Erika Lindquist - 26 maj 2013 22:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Erika Lindquist - 25 maj 2013 21:25

Idag har jag mest tagit det lugnt och jag har varit ute lite och lite så :)
Nu kollar jag på film och imorgon så ska jag först på förmiddagen till mormor och morfar och senare påeftermiddagen ska jag till Elsa :)) då ska jag också prova bakbenskydden också :))
Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om så jag bloggar mer imorgon :))

Av Erika Lindquist - 24 maj 2013 20:55

Hej idag har jag varit och ridit Ville och vi hoppade en liten kombination :))
Han va super super duktig, lugn och fin och han skötte sig helt enkelt super bra, men han va lite trött så när vi höjde hindrens till ca 85-90 något så gick det inte så bra och någon gång hoppade han typ stilla stående och så, men han hade gått i gruppen innan också så han va ganska så trött som sackt va så vi fick sänka hindrna lite, men han va super duktig och han ansträngde sig verkligen :)
Tyvärr fotade inte mamma så här kommer en gammal bild på mig och Ville istället :))

Av Erika Lindquist - 23 maj 2013 19:20

Idag har jagvarit på hööks och lite så och det va ju så klart kul :)) jag köpte ett par bak benskydd till Elsa ;)
Imorgon är det äntligen fredag igen och vi ska först till pålsjö skog med skolan och spela brännboll och lite så och sen ska vi till Olympia friidrotts hall och ha lite friidrott :)
Till helgen blir det nog mest att ta det lungt och så men det blir också en del läxa :)
Här kommer lite bilder på en del av presenterna jag fick på konfirmationen och lite andra bilder, också från konfirmationen :)

Av Erika Lindquist - 22 maj 2013 17:04

Här kommer bilderna sen i söndags :))

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards