erikalindquist

Alla inlägg under januari 2014

Av Erika Lindquist - 31 januari 2014 22:23

Jag får nog säga att detta blir veckans låt :) Eller iallafall musikvideon som kom ut idag :) Jag tycker helt klart att den är värd att se :) #superduperbra

Här kommer den:




Av Erika Lindquist - 31 januari 2014 22:08

Lite sent men kul hade vi ;) till en början var vi ute på en liten promenad med hästarna på ca 20 min ;)
Efter alla stallsysslir fikade vi ;) men vi hade verkligen jätteroligt ;))

Av Erika Lindquist - 31 januari 2014 16:23

Ja, asså jag tror att Teen Wolf var en sådan serie som jag först tyckte va lite sådär och sedan fastnade för :) det är en sjukt bra serie som för tillfället blivit lite komplicerad ;) men den är bra ;))
Det finn däremot en serie som jag först tyckte var skitbra och sedan bara tyckte var dålig, och The Vampire Diaries var en sådan serie, från början älskade jag den, nu tycker jag helt ärligt att det har spårat ut totalt, fattar inget av den längre så de är lite synd.

Av Erika Lindquist - 31 januari 2014 13:42

Har precis kommit hem från mormor och morfar :) vi hade jättetrevligt och först så åt vi smörgåstårta och efter det fikade vi med en supergod frukttårta :) mumsigt :))
Senare ska vi ut till Pharan och får se vad vi hittar på idag :)
Det snöar ganska mycket nu så får se :))
Dagens outfit kommer här ;)

Av Erika Lindquist - 30 januari 2014 20:56

Idag va jag i stallet och pysslade med Pharan :) det var verkligen jättelänge sedan vi var där, nästan en hel skolvecka sedan, (i måndags) men ändå ganska långt tid för att vara ifrån stallet ;)
Imorgon så är jag ledig som jag berättade i förra inlägget ;) kalla fall så ska jag ta en promenad till mormor och morfar och fira mormor lite på förmiddagen ;) ska bli kul att få umgås med dem lite :)
På eftermiddagen blir det stallet igen ;)

Av Erika Lindquist - 30 januari 2014 16:01

Nu är det äntligen helg ;) för mig och resten av niorna på skolan ;) vi har studiedag imorgon så helgen blir extra lång ;) vilket jag verkligen inte klagar på ;)
Fick även hem mina joggingbyxor jag gjort på slöjden idag ;) dem blev jättestora men jag blev ändå ganska nöjd med dem ;))

Här är dem ;) svarta med röda fickor och rött snöre :)

Av Erika Lindquist - 30 januari 2014 16:00

Nu är det äntligen helg ;) för mig och resten av niorna på skolan ;) vi har studiedag imorgon så helgen blir extra lång ;) vilket jag verkligen inte klagar på ;)
Fick även hem mina joggingbyxor jag gjort på slöjden idag ;) dem blev jättestora men jag blev ändå ganska nöjd med dem ;))

[Bild]

Här är dem ;) svarta med röda fickor och rött snöre :)

Av Erika Lindquist - 29 januari 2014 21:33

Mitt drömjobb som liten var Polis. Jag tyckte att det var ett supercoolt yrke och jag visste nog inte om så många andra yrken heller ;)
Idag så är nog polis ett yrke jag kan tänka mig, inte sån polis som kör runt i en bil utan antingen ridande polis eller kriminalare eller vad man kan kalla det för, en sån som löser lite grövre brott och jobbar cevilt ;) det hade varit coolt ;)
Ridlärare är också ett jobb jag tänkt mycket på :) att stå i mitten av ridhuset och lära andra barn de jag en gång i tiden lärt mig :) det hade varit så fruktansvärt kul ;))

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards