erikalindquist

Alla inlägg under juni 2014

Av Erika Lindquist - 26 juni 2014 17:38

Vilket tråkigt väder, bara en massa åska och sånt, nä fy. Har hört att de hänt en del hämska fall nu när de åskat och blixtrat så.
Fast det är ganska lugnt här nu så de är skönt men de kommer förmodligen börja regna när som helst.

Iallafall så längtar jag tillbaka till 1D konserten så, de skulle vara så sjukt kul att göra om. Det va så sjukt cool och det var verkligen en häftig känsla :) så det måste verkligen göras om :)

Av Erika Lindquist - 22 juni 2014 21:24

Nu så tänkte jag att jag skulle lägga upp lite filmer från 1D konserten som jag vr på i Danmark :) Där filmades såklart en hel del och jkag har försökt att klippa ihop de bästa filmerna till en film men lyckades inte särskilt bra med tanke på att datorn inte funkar jättebra och där är ingen plats på mobilen. Så videona kommer upp här på bloggen så får ni skrolla ner och titta på nästa istället :)



 
 
  Kan lägga upp fler senare :)

Av Erika Lindquist - 21 juni 2014 12:42

De va ju midsommar igår och vi började med att fira lite ute hos mormor och morfar med kusinerna :) vi åt god mat och fikade med tårta och jordgubbar med grädde :)
Efter de blev de en runda inom stallet och därefter så åkte vi ut till mammas kompis och firade lite :)
Så ja jag hoppas att ni hade bra och trevlig midsommar :)
Filmer från One Direction konserten kommer att komma upp senare :)

Av Erika Lindquist - 17 juni 2014 20:39

Asså shit :)
Igår så kom ju One direction till Köpenhamn, Parkern under deras wwatour :) och vi var där och såg dem :) helt sjukt :) detta hade man längtat i nästan ett helt år och det var vällingen värt väntan :) shit vad kul de var :) fast man fick köa i ett antal timmar så köade vi ändå för att se dem bästa killarna :) så all tid vi lagt ner va verkligen värt de och resan dit också :) jag är i allafall jättenöjd med dagen och det var fan en av dem bästa dagran i mitt liv :) med en toppenkonsert och trevligt sällskap :) tummen upp :)
De här måste göras om :))

Kan lägga upp lite videos från konserten sen :)

Av Erika Lindquist - 16 juni 2014 10:46

Nu är vi i Danmark och är på tåget påväg mot KÖPENHAMN till ONE DIRECTION :)

[Bild]

[Bild]

Av Erika Lindquist - 15 juni 2014 23:02

Nu jäklar asså är det packat och klart och jag är nästan färdig för att åka till Danmark för att se de bästa killarna :)
Det enda som fattas är lite sömn :)
Om bara några timmar sitter vi på båten och är påväg till Köpenhamn :)
Jaja får väl se om jag kan få lite sömn så att man orkar hela dagen imorgon :) shit asså kan typ inte fatta att vi snart åker till One Directions konsert ;) helt sjukt :)
Iallafall då är jag taggad för en grym dag imorgon och om allt går som det ska så blir det en perfekt liten utflykt :)

Av Erika Lindquist - 15 juni 2014 09:53

Asså nu har vi haft sommarlov i några dagar och jag och Linda va ute hela dagen igår :)
Imorgon åker vi till Danmark för att se One Direction :))
Shit var har tiden tagit vägen?
Det ska iallafall bli sjukt kul ;) det var ju nästen ett helt år sedan vi beställde biljetterna och nu är snart äntligen den dagen här :)

Av Erika Lindquist - 13 juni 2014 11:34

Nu börjar det verkligen kännas som sommarlov :)
Att vända på dygnet och sova länge på mornarna och kolla på film sent på kvällen och precis när man vaknat på morgonen/förmiddagen ;) nu så är sommarlovet här :)
Har redan kollat igenom ett antal filmer och lyssnat på musik :) och bara slappat och så :)
Har även bakat vaniljbullar :) alltså precis som kanelbullar fast med vaniljsocker istället för kanel :)
Och idag är det BARA 3 dagar kvar till 1D konserten :) shiit vad tiden har sprungit iväg :) det var ju typ ett år sedan och som jag längtade då. Och nu är det bara 3 dagar kvar ;)) helt sjukt :)

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards