erikalindquist

Alla inlägg under mars 2013

Av Erika Lindquist - 31 mars 2013 22:11

Nu tänkte jag blogga lite igen men jag vet inte vad jag kan blogga om så har ni någon idé som kan göra bloggen bättre eller som ni tycker hade varit kul så får ni gärna ge förslag :) det kan ju va tex en liten frågestund eller något annat som ni hade tyckt va kul :))

Av Erika Lindquist - 31 mars 2013 20:41

Idag har jag varit ute och ridit Elsa, hon var riktigt duktig. Hon var ganska arbetsvillig och bjöd på ganska bra framåt. Jag gjorde lite olika dressyrövningar och jag tyckte att det gick bra. I slutet skrittade vi ett varv runt hopphagen ;))
Här är lite fina bilder på lilla Elsa :))

Av Erika Lindquist - 30 mars 2013 20:35

Dagen idag har varit superbra. Som jag sa innan idag så va jag hos mormor och morfar och där träffade jag även mina kusiner Emilia, snart 3 år och Alicia 11 år. Innan vi åkte till mormor kom även min ena halvdtorasyster Madde och hälsade på en liten stund. Det va superkul att träffa henne igen för det va ett tag sedan, men i alla fall så fick jag ett påskägg av henne. I påskägget fanns det lite choklad och ett jättefint armband som hon gjort själv :)) jag fick också lite påskägg av mormor och morfar och av mina kusiner då jag fick bl.a En chokladkanin, värmeljus och en manborste till hästarna :)) här kommer en bilder på armbandet :))))

Av Erika Lindquist - 30 mars 2013 13:23

Nu är jag hos mormor och morfar och ska snart äta :) jag hoppas att alla har en trevlig påsk :)) kanske bloggar lite senare ikväll också :)) glöm inte att ställa en fråga på mitt inlägg this or that :)))

Av Erika Lindquist - 29 mars 2013 22:11

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på film ock sånt. Imorgon ska vi till mormor och morgar för att fyra lite påsk men vi ska även fira morfar för han fyllde år i onsdags :))
Glöm inte att kommentera inlägget this or that :))
Här kommer en liten fin bild på Gullan ;))

Av Erika Lindquist - 28 mars 2013 10:50

Idag ska jag inte göra så mycket mest ta det lungt och så :)
Glöm inte att ställa en fråga på min lilla frågestund ;)) de är bara tillsätt kommentera inlägget som heter this or that! :))
Här kommer en liten söt bild på lille Ville från i somras :))

Av Erika Lindquist - 27 mars 2013 19:27

Här är min nya header bild så jag hoppas att ni gillar den, och att ni tycker om min blogg också, det är bara att säga till om ni saknar något. jag vet att jag inte har bloggar så mycket men jag har inte haft något att blogga om. :)

Av Erika Lindquist - 27 mars 2013 18:24

Fråga allt och jag svarar på allt!

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards