erikalindquist

Alla inlägg under september 2013

Av Erika Lindquist - 30 september 2013 17:23


          

Av Erika Lindquist - 29 september 2013 20:58

Idag så fick jag rida en ponny som heter Izzadora för att Virre hade varit på tävling :) och hon va superduktig trots att hon inte är så gammal :))
Det blev lite dressyr i paddocken med lite bomövningar och på slutet tog vi även en liten galopp runt hagarna och det tyckte hon va superkul och ökade jättemycket :))

Av Erika Lindquist - 27 september 2013 21:36

Äntligen helg :)) och denna gången inte en helg av massa läxor utan denna helgen ska jag nästa bara ta det lugnt :) såå skönt ;)
Idag så var det ingen ridning för vi hade teori :) vi gick igenom lite olika saker som är bra att kunna till ridningen :) så på söndag har jag en del att träna på :) eller i alla fall försöka att tänka på :)
Nu blir det lite film och bara ta det lugnt :))

Finaste <3

Av Erika Lindquist - 24 september 2013 21:03

Har kollat igenom en del gamla bilder och hittade några bilder från när jag tävlade Ville :)
De va typ ett eller två år sedan men jag kommer ihåg de som om de va igår :)
Han va såå duktig, fast vi inte blev placerade va jag ändå så otroligt nöjd :)
Denna envisa och glada häst kommer alltid va nummer ett :)
Älskade Ville <3

Av Erika Lindquist - 23 september 2013 19:48

Hej hej :)

Här kommer lite bilder från igår när jag red Virevelvind :))


     

Här är också några bilder från när jag och Linda va ute och fotade :))

       

Av Erika Lindquist - 22 september 2013 19:37

Hejsan :)
Idag har jag ridit Virvelvind och det gick ganska bra :) jag började precis som förra gången att rida runt om hagarna då jag tycker att hon har mycket bättre bjudning där :)
Jag hoppade också ett litet kryss på ca 30 cm i paddocken men jag tycker att det går mycket bättre och det är mycket roligare att rida ute istället för i paddocken :) jag tror att Virre också föredrar de :))
Så nästa gång får vi se om där är något stubbfält som inte är skördat eller om där är någon annans stans att rida :))
En bild från förra gången, kommer nog bilder imorgon från idag :))

Av Erika Lindquist - 20 september 2013 20:56

Hejsan :)

Idag så red jag fina Donnan och det va hoppning :) Till en början va hon ganska seg då hon inte riktigt kommit igång än men senare när vi började hoppa så blev hon superpigg :) Och Vi skulle hoppa samma kombination som förra gången, fast vi höjde hindrena lite :) Hon blev sjukt pigg och drog mot hindrena men ja jag tyckte ändå att det gick bra och förmodligen tyckte hon att det va lika kul att hoppa som jag gjorde :))


Av Erika Lindquist - 18 september 2013 17:59

Hej Hej :)

Idag har det varit en ganska skön dag, vi fick håla på våran första lektion så vi cyklade hem :) Där efter hade vi typ två lektioner och sen slutade vi :) Så det va en helt okej dag :)  

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från söndagens ridpass med Virvelvind :)


            

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards