erikalindquist

Alla inlägg under april 2014

Av Erika Lindquist - 30 april 2014 17:10

Ja en sådan här Valborg med fint väder ligger jag gemma och har feber istället för att åka till stallet och ta hand om Pharan. Jaja med lite vila och mycket drickande och en hel del film så blir jag säkert bättre snart.

Av Erika Lindquist - 29 april 2014 18:55

Det är ju bara imorgon också som vi går i skolan sen blir det ledigt :) känns som det behövs, och det är ju alltid lika skönt med ledighet :) speciellt när vädret är så fint som det varit både igår och idag :) nu känns det som sommaren är här ;))
På torsdag blir det kalas :) och jag ska faktiskt ta mig an och försöka baka en tårta hade jag tänkt :) får se hur det blir med det och hur det går :))
Så det gör jag troligen imorgon när jag kommit hem från skolan ;)
Idag hade vi Engelska redovisning och det gick faktiskt väldigt bra ;) lite tekniska problem men för övrigt tyckte jag att det gick bra :)
Imorgon blir det hemkunskap test/prov så det hade jag tänkt att plugga lite till på nu ikväll :))

Av Erika Lindquist - 27 april 2014 20:58

Idag blev det en tur till Malmö och kolla på spanska ridskolan :) det var en superbra show och jag tyckte att det var intressant och se hur dem red :) efter showen åt vi på emporia och gick runt och kollade lite :)
Har iallafall varit en jätterolig dag :))
Här är en bild, har dock inte tagit den själv då jag inte hade plats i min mobil.

Av Erika Lindquist - 24 april 2014 19:35

Idag var Pharan sjukt duktig och jobbade på bra :) det blev ett superbra dressyrpass och han var ganska pigg och framåt :) men duktig va han :) det kändes riktigt bra och han lyssnade väldigt bra :)
Blev en del galoppfattningar, och lite andra övningar som skänkelvikningar och volter, serpentinbågar osv :) och han jobbade på bra hela tiden :))
Nu bär det alldeles strax av till Haket för lite kvällsmat med familjen :) det har varit en ritigt härlig dag :))

Av Erika Lindquist - 24 april 2014 16:09

Ja idag så blir jag 16 år gammal :)) har hitintills haft en superdag och är nu påväg ut till stallet :)
Efter stallet ska vi, jag och familjen it och äta :))

Av Erika Lindquist - 23 april 2014 19:08

Idag är det ju andra dagen i skolan efter påsklovet och jag tycker det rullar på ganska bra ;) imorgon är det nationella prov som gäller och sedan är det fredag igen och helg :) så himla skönt :)

Av Erika Lindquist - 21 april 2014 11:54

Ja som sagt så är det ju sista dagen av påsklovet idag. Tiden har gott väldigt snabbt men känner ändå att jag haft ert bra lov :)
Idag blir det först kalas hos kusinen som fyller år imorgon och där efter blir det stallet :)

Av Erika Lindquist - 20 april 2014 22:15

Igår va vi på stallet och Maja hängde till stallet och fotade lite när vi red :) så här kommer några fina foton som Maja fotat :))
Idag har vi varit på väla och Hööks för mig blev det inget utan kollade mest runt :) jag fyller ju snart är ;))
Har även läst lite och tagit det lite lugnt :)) mysigt med sånna dagar också när man inte behöver göra så mycket utan mest ta det lugnt :)
Imorgon är det ju sista lediga dagen sen börjar skolan igen. Men det är inte långt kvar till sommarlovet nu :)

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards