erikalindquist

Alla inlägg under april 2013

Av Erika Lindquist - 30 april 2013 13:32

Idag har jag bakat "kringlor" och dem. Lev ganska bra :)) så här är några bilder på några av kringlorna :))
Jag ska nog snart äta lunch och sen blir det nog att se film eller något och lite senare idag ska jag nog ut och jogga lite :))
Jag bloggar kanske lita senare ikväll också :))

Av Erika Lindquist - 29 april 2013 20:37

Idag har det varit en ganska bra dag idag för idag i skolan så såg vi film på första lektionen och det va det vi hann på den lektionen och efter den lektionen så hade vi en lärare (som va sjuk) rästen av dagen så vi gick sluta :)) och imorgon och på onsdag ör vi lediga och sen går vi torsdag fredag :))
Nästa vecka är vi lediga torsdag fredag så dem här två veckorna blir väldigt sköna :)) här kommer några bilder från igår :))

Av Erika Lindquist - 29 april 2013 20:37

Idag har det varit en ganska bra dag idag för idag i skolan så såg vi film på första lektionen och det va det vi hann på den lektionen och efter den lektionen så hade vi en lärare (som va sjuk) rästen av dagen så vi gick sluta :)) och imorgon och på onsdag ör vi lediga och sen går vi torsdag fredag :))
Nästa vecka är vi lediga torsdag fredag så dem här två veckorna blir väldigt sköna :)) här kommer några bilder från igår :))

Av Erika Lindquist - 28 april 2013 19:06

Den här helgen har gått väldigt fort och jag har haft fyllt upp nästan hela helgen :)
I fredags så va min ena storasyster Madde hos oss och så och sen skulle jag och min syster till tandläkaren, vilket jag ska den 8/1 igen men i alla fall så igår gjorde jag inte så himla mycket mer än att vi va ute i pålsjö och så och idag va jag, mamma och mormor på väla och kollade lite klänningar och saker jag kan önska mig till konfirmationen men jag hittade ingen fin klänning :( men jag har ju också varit ute och ridit Elsa idag :))
Hon va verkligen duktig och så, vi hade tänkt att hoppet men eftersom Lindas häst va nere på naturvetare fick vi hämta henne och det tog lite tid och sen när vi börjat rida så skulle dem ha lektion i paddocken så jag hoppade ett hinder på 20 cm och sen fick vi rida ut lite men det blev ju bra i alla fall :))
Här är två bilder på Elsa, lägger kanske upp fler senare ikväll :))

Av Erika Lindquist - 26 april 2013 21:43

Hej
Nu är det äntligen fredag igen och jag har varit och ridit Ella :)) vi hade dressyr idag och skrittade ut en runda på slutet :) hon va väldigt duktig och så vi tränade lite på mellan galopp och så och hon va super duktig och så fattade vi galopp i från skritt :)) och det gick också bra :)) så här kommer två bild på Ella och mig:)

Av Erika Lindquist - 26 april 2013 21:43

Hej
Nu är det äntligen fredag igen och jag har varit och ridit Ella :)) vi hade dressyr idag och skrittade ut en runda på slutet :) hon va väldigt duktig och så vi tränade lite på mellan galopp och så och hon va super duktig och så fattade vi galopp i från skritt :)) och det gick också bra :)) så här kommer två bild på Ella och mig:)

Av Erika Lindquist - 25 april 2013 21:28

Imorgon är det äntligen fredag igen :))
Och sen är det helg och det ska verkligen bli skönt :)) men nästa vecka är vi lediga på tisdag och onsdag så det blir nog en ganska bra vecka :))
Men i alla fall så igår va jag, mormor och morfar på en restaurang och åt, det va super god mat men det va riktigt stora portioner, men det va super trevligt och få vara lite med mormor och morfar ett tag :))

Av Erika Lindquist - 24 april 2013 15:13

Nu ska vi snart fika för idag blir jag 15 år :))
Imorse fick jag pengar och melodifestival skivan :))
Nu kommer snart mormor och morfar och ska fika med oss lite :))
Här kommer lite bilder på fikan och en bild på cd skivan :))

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards