erikalindquist

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Erika Lindquist - 23 oktober 2013 21:28

Som ni kanske läste i söndags så ska alltså inte rida Virvelvind mer på söndagar utan jag ska istället rida Tessan :)) 
Det hela började inte för så länge sedan då Elsa blev utlånad till en annan tjej och då blev Virre ledig :)
Jag blev både glad och ledsen eftersom att jag lärt känna Elsa så bra under sommaren blev jag så klart lite ledsen men jag tyckte att det skulle bli superkul att rida Virre igen då jag tyckte om henne förut :))
Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig :/ hon är en supersnäll och söt ponny men hon är inte en ponny för mig :/
Hon hade förändrats, det hade hon och hon hade blivit mycket finare än hon varit tidigare men hon ville inte riktigt gå framåt :/
Därför valde jag att göra saker som hon tyckte va kul, som att rida runt hagarna med Nelly och Musse :))
Då kunde hon springa :)
Men jag vill göra andra saker som att hoppa och det vill ryttarna till de andra två hästarna också göra :)
Därför valde jag att prova att rida Tessan en gång, och allvarligt hon är en så sjukt mysig och rolig häst att rida :))
Vi red ju på fältet redan första gången och jag va från början lite osäker till de då jag aldrig ridit henne förut :) men det gick hur bra som helst och jag gillade henne verkligen :))
Så det ska bli superkul att utvecklas med henne :))

Av Erika Lindquist - 23 oktober 2013 21:10

Idag har jag varit hemma från skolan då jag blivit sjuk igen :/ det va inte så där jättelänge sedan jag va sjuk sist :/
Men jag har kollat på de nya avsnittet av PLL (Pretty Little Liars) och det va sjukt bra :))
Har även gjort en hel del läxor :) och jag har så klart vilat och ätit halstabletter :))

Här nedan ser ni två bilder från mitt rum, en bild på min säng där ni även ser den bruna fondväggen och en där ni ser hur hyllan ser ut utan saker i :))

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards