erikalindquist

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Erika Lindquist - 28 oktober 2013 20:57

Mysigt nä men det är alltid lite kul med en pumpa nu till halloween :))

Resultatet blev såhär:

Av Erika Lindquist - 28 oktober 2013 18:39

Sitter och skrolla igenom gamla bilder åh vad jag saknar sommaren med tanke på att det typ är storm ute nu :/
Men kollade på lite bilder från sommaren med Elsa och sommaren innan dess då jag hade Qalle som sommarponny :)) vilka minnen asså :))
Kommer ihåg första dagen som om de var igår :)
Vi åkte dit och där stod de tre hästarna som vi skulle ha några veckor under sommaren i en hage :))
Jag va så taggad och jag tyckte att det var så kul :))
Det gick väll sådär första dagen då jag trillade av men det blev bättre för varje dag :))
Fina Qalle :))

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards