erikalindquist

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Erika Lindquist - 24 oktober 2013 18:32

Även denna dag har spenderats hemma :/ men imorgon så kommer jag säkerligen kunna gå till skolan igen och sen är det ju HÖSTLOV!! Äntligen :))
Men jag undrar om ni tycker långa inlägg om olika hästar är intressanta?
Jag skrev ett inlägg om Ville tidigare och igår skrev jag ett inlägg om Tessan/Virvelvind :))
För statistiken ökar alltid när jag skriver sånna inlägg :)) vilket är superkul :)
Om ni vill att jag fortsätter med sånna inlägg så får ni jättegärna komma med förslag vad jag kan skriva om, tex vilken häst ni vill veta mer om och så :))
Finisen :))

Presentation


Hejsan!
Så kul att du hittat hit!
Jag är en glad tjej på 16 år som älskar hästar över allt annat.
Just nu har jag en häst, Kalle som jag kallar honom på foder för senare köp.
Bloggen kommer att handla om min och Kalles resa samt mitt liv och vad j

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ville

 

 

 

Namn: Ville

Född: 2004

Lite kort om Ville: Han är en så otroligt fin, snäll och duktig häst som jag bara älskar :) Han är lite envis och lite småbusig vilket jag oftats gillar :) Han är så sjukt gullig också och han har en så himla fin personlighet :)) 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards